Monday bloody monday!

Goder afton!

Har ni haft er en bra dag idag? Min dag har vart seg för idag började ju skolan igen... Suck! Direkt på måndagen inser jag hur mycket det faktiskt finns att göra i pluggväg. Lektionerna har vart enormt sega och ingen av dem var roliga överhuvudtaget. Blöööh. Direkt efter skolan åkte jag hem och pluggade. Kom tillslut en liten bit på en uppgift som känns rätt omöjlig men den ska in på torsdag så det är bara att kämpa på. Sen skrev jag en del på en engelska uppsats också och imorgon ska jag fortsätta med båda samt påbörja en etologisk studie på Lisa som kommer ta en timme imorgon, men det är lika bra att börja med den annars kommer den bara ligga där och skräpa. :P Snart ska jag nog ta mig min burkcola och lite kex eller något innan jag lägger mig för natten. Suss så gott! ;)


Kommentarer
Postat av: maja

wiie, älska måndagar! imorgon är det bara 17 (skol)dagar kvar till påsklovet! :D

2010-03-09 @ 20:00:42
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0