Mpffffff.

Nu har jag tränat body pump. Fan vad välbehövligt!

Nulägets tillstånd: Smått panikerad samt en smula ångest. Hur ska jag komma ur detta? Jag åt tre jävla fuckin dubbelstycksaker från marabou i ett huj samt en colaburk. Fyfan. Den extremt lockande blåbärsdonuten är... fortfarande lockande men samtidigt jävligt motbjudande. Usch. Don't want to look like this hej å hå.

Ok lite positivitet så jag inte får en offerstämpel!

1. Jag kände mig duktig som tränade idag.
2. Jag åt ett äpple istället för massa chips. Svårt? xP
3. Jag har avverkat i princip allt plugg för tillfället.
4. Jag är ledig imorgon!
5. Jag är ledig på fredag!

Some humörsvägningar for ya. Undrar vad man ska hitta på imorgon? Stillasittande perhaps med... frukt. I like fruit. They're fruity. Och äter man frukt... så blir man fruktad! Moahahaha. Aja jag är jävligt sur atm så jag borde nog sluta innan ett stort och mörkt regn och åskmoln skuggar hela cyberspace. Puss, eller något.

Kommentarer
Postat av: maja

Marie!! du skall icke hava ångest över sådana ting.



Skärpning! Man lever faktiskt bara en gång, på det stora hela spelar det ingen roll om man ätit lite choklad. (även fast jag själv är dålig på att tänka så)



:)

2010-03-22 @ 22:25:10
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0