Rubrik.

Hallå där!

Hoppas ni har haft en bra dag. I tisdags kväll åkte jag till Salem på fest hos Jossan och hennes kompis Emelie. Vi var inte så många och alla var från klassen, förutom 2 killar som kom senare som Angelica kände.. ^^ Det var iallafall väldans kul according to me. Jag vaknade sedan vid halv 8 och bestämde mig för att åka hem, hehe. Sedan åkte jag in till stan med Pipan och mötte upp Anna. Då gick vi till Rigoletto och hämtade ut biobiljetter till "Alice i Underlandet" som vi ska se på imorgon tillsammans med Johanna som vi gick i samma klass som i högstadiet. Längtar efter att se filmen, den kommer säkert vara jättebra! :) Idag har jag tränat med Pipan på gymmet och räknat lite matte då vi hade läxa över lovet. Det känns bra att ha det överstökat iallafall. :) Ikväll gör jag nog inget speciellt vad jag vet... Kanske, men bara kanske, så ska jag plugga lite till.



Haha, Anna var mexikan!


Angelica, Clara och Jenni. :)


Haha, Jenni!


Kvällens mest random bild! xD


Angelica and Jossan in action. ^.^


Där var alltså ett fåtal bilder från i tisdags. Det finns fler men jag orkar inte lägga upp fler just nu, hehe. ;) Anna kirrade tequila så jag fick testa på tequilarace för första gången med citron, salt och hela köret! Resten av veckan får bli quiet and peaceful, haha. :)

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: danni

fett med fest du

2010-03-04 @ 23:10:50
Postat av: Marie

DANI; Okej. :P

2010-03-05 @ 11:30:14
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0