Skön helg!

Hejsan!

Hoppas ni har haft en bra helg. :) Igår så var jag först och tränade med el Pipo på gymmet, eftersom det inte blev någon träning i fredags. Sen kom Linda och Maximus hem till mig en snabbis där hon lämnade en proppful liten H&M kasse med Truly Juicy som hon hade fått av sin plastpappa. Thank u very much! :) Så nu har jag massa naturligt godis hemma, yey. På kvällen så lockade Anna ner mig till centrum och sen gick vi och köpte pizza på lilla bas som vi åt hemma hos mig. Sen gick vi hem till henne och hälsade på hennes nya katt Polly och tog en liten promenix med Jizor.

Sen kom mötte vi Pipan och gick hem till mig och började kolla på en film som heter "Crazy/Beautiful" med bl.a Kirsten Dunst. Anna kunde tyvärr inte stanna och se hela eftersom hon skulle till skolan tidigt idag. Jag och Pipan kollade klart på den och sen glodde vi även på "P.S I love you" med bl.a Hilary Swank, som jag har tjatat på att se jättelänge! Jag har hört så himla mycket om den filmen. Den var riktigt sorglig och Pipan satt och snyftade i soffan, haha. xD Juste, hon skrämde SKITEN ur mig när jag hade vart på toa och jag skrek som en riktig jäkla tjej. Hatar att skrika så, det är så jävla töntigt. Sen kollade vi även på nätet på tatueringsstudion dit hon ska snart och göra sin första tattoo! :) De verkar asduktiga där, kanske jag ska göra min där också när det är dags för mig?

Idag har jag sovit sentsentsent. Sen har jag bara glott på tv, spelat spel på datorn, ätit och bakat paj. Och så har jag ätit lite paj. Den är mycket gooood. Ikväll ska jag kolla på Parlamentet och kanske Johan Falk, får se. Imorgon börjar byggveckan och på kvällen ska jag på body pump, TAGGAD!!






Cudos till den som orkade läsa allt, ha en jättebra kväll!


Kommentarer
Postat av: danni

inge cudos till mej? >:

2010-03-29 @ 17:27:23
Postat av: Marie

DANI; Ja, om du inte orkade läsa allt blire tyvärr ingen cudos till dig. :(

2010-03-29 @ 20:38:17
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: danni

snap :(

2010-03-29 @ 22:00:03
Postat av: JULIA

sv: tack så mycket :D



lät som en skön helg! åh jag har också velat se P.S i love you aslänge. Var den så bra/sorglig som alla säger?

2010-03-29 @ 23:44:50
URL: http://juliakrull.blogg.se/
Postat av: Nadja

Hahah det var SÅ kul när jag skrämde dig!! xD trodde verkligen inte att du skulle bli så rädd..



2010-03-30 @ 20:48:11
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0