Småsjuk och stressad!

Hej!

Har ni haft en bra torsdag? Jag trotsade min sjukdom (var hemma tis och ons) och åkte till skolan. Där pratade vi APU på klassrådet, hade engelska, fläskfilé med potatis och svampsås till lunch, arbetsmiljö och säkerhet samt projekt och företagande. Dagen var väl helt ok, men jag har mått rätt segt. Jag mår illa nästan varje gång jag äter något, ändock så blev jag så sugen på att baka kladdkaka. Jag har ätit litegranna av den, och lite illa mår jag men jag klarar mig nog. ^^ Ish, känns som om det kommer vara mycket plugg framöver... Och hur hanterar jag det? Jag gömmer mig från pluggandet och tar en pluggfri eftermiddag. Jag får ägna mig åt plugg i helgen den tid jag inte har jour på skolan mellan 8-14.

 

Ska ni se på melodifestivalen i helgen? Trots att jag måste upp vid 6 både lördag och söndag så måste jag nog kolla. Jag har ju följt skiten varje lördag - varje veckofinal och även andra chansen. Och man kan ju inte missa finalen då! Dessutom måste jag nog rösta på årets favorit, Salem Al Fakir med sin låt "Keep on Walking". Den är faktiskt rätt bra enligt mig, och jag lyssnar en hel del på den just nu på spotify. En annan låt som dök upp på min spellista igår är låten "Stereo Love". Själva sångarna är ju inte direkt super, men melodin är asgullig så den spelas också med jämna mellanrum.

 

Ikväll blir det ärtsoppa och plättar till middag! (den som ska klaga IGEN får behålla sina tankar i huvvet! ;]) PUSS OCH KRAAAM!


Kommentarer
Postat av: maja

har du lyssnat på Salems första skiva? "this is who I am", lyssnade sönder den i 8 ;) haha, mycket bra!

2010-03-11 @ 20:27:20
URL: http://twistshoutandshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0