Söndag igen.

God kväll!

Vad har söndagen bjudit på? Igår var jag ju som sagt hos Pipan som fyllde år. Jättekul hade vi, och jag tror hon blev glad för tekannan, tekoppen+fat och yogi teet, allt i Alice i Underlandet anda som hon fick av oss! :D Till mat fick vi en god thailändsk (??) rätt med kyckling, nudlar, nötter, kål osv. :) Till efterrätt glass, hallon och choklad, muuuuums. Och jag fick ha på mig min finfina klänning som jag ska ha på Jolines dop. Om jag var ett klädesplagg så skulle jag vara den klänningen! Och tyvärr får jag meddela att jag fick i princip inga bra bilder på digitalkameran från kvällen... Men på begär kan jag väl lägga ut några. Kanske. ^^

 

Idag har jag haft en skön slösöndag med slapp framför teven i sängen med en sovande Lisa. Sen så har jag även följt me päronen till centrum där jag köpte ett flak med energydrinks till Patrik som fyller 20 år idag. Vad fick man för det? Ett halvhjärtat "tack", men jag hade nog inte räknat med så mycket mer... ^^ Han kanske ändrar sin uppfattning som en "snål jävel" om mig? Haha. We'll seeee. Nu har jag precis tatt mig en skön dusch i väntan på att Johan Falk ska börja igen på 4an. Inte för att den är så värst bra, menmen. Är ju lite av en tradition att kolla på söndagens deckare kl 21.

 

Imorgon börjar jag lite senare än vanligt, kvart i nio istället för kl åtta. Och istället för en ordinary day så har vi sex och samlevnadsdag. Nu ska det tydligen talas om HBT frågor och det ska väl bli...Intressant. Eller något. Och på tisdag och fredag är jag LEDIG då det är utvecklingssamtal. Yey!

 

Egentligen ville jag väl bara önska er alla en trevlig söndagskväll! Puss and kram.


Kommentarer
Postat av: Nadja

De var jättefina, tack igen <3

joo, lägg ut bilder!



Åh jag är också ledig på fredag :D Då måste vi leka (eller träna? ^^)

2010-03-22 @ 19:09:53
URL: http://nadjas.devote,se
Postat av: Nadja

sv: Hehe men jag har ju redan lagt upp på fejjan! :P



okej, men innan/efter? :) Helst efter, hehe.. ^^

2010-03-22 @ 21:20:24
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0