Thursday is the new friday!

Godkväll!

Idag började jag halv 11, vilket var hemskt skönt! Men det var inte någon vanlig lektion då, utan det kom tre stycken studentambassadörer från Stockholms Universitet för att locka oss till vidareutbildning efter gymnasiet. Det var väl sådär... Halvintressant typ. :P Tror nog inte att jag vill studera på universitet eller högskola mer efter att ha hört dem prata en smula för länge. Efter det hade vi en ok lunch och sedan projekt och företagande som avslutning på dagen.

 

Istället för att åka hem så åkte jag och Dani in till slussen där vi fikade på Café Fåtöljen. Vi tog en varsin chailatte och delade på en chokladboll, yummie! Massa skitsnack med superbra sällskap - niiice! En bra avslutning på skolveckan då vi är lediga imorgon!!! :D Yey. Då ska jag på utvecklingssamtal och sen ska jag träna med Pipan tror jag bestämt.

 

Assuming that de flesta av oss äter våfflor idag? Egentligen var det inte bestämt att vi skulle äta det hemma idag, men pappa verkade sugen så nu står han och slamrar nere i köket för att göra våfflor till sig själv och mig. Mamma vill inte ha för hon har blivit ett bantningsmonster. Ett bra sätt att fira sin namnsdag på minsann! Ja, det är min namnsdag idag för er som har missat det. ;) Check the calendar! Nej, jag måste verkligen skicka in mitt arbete idag, det är snart en vecka försenat, inte ok...

 


Happy waffle-day and grattis på namnsdagen alla Marier där ute!! :D


Kommentarer
Postat av: Nadja

wey mariedagen :D grattis igen!

2010-03-25 @ 20:08:57
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: Nadja

sv: Haha ja msn gubben

2010-03-26 @ 11:38:35
URL: http://nadjas.devote,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0