And I wonder if you know, how it really feels, to be left outside alone when it's cold out here?

Pojkvänsprat...

Ibland alltså.. så vet jag inte. Fukk. Men men men. Vissa får tur vissa otur. Eller? Klart jag är glad som fan för andras skull men samtidigt får det mig att känna mig så jävla tom. Ibland blir jag rädd för att jag ska sluta som en av brudarna som var med på Tyra Banks Show idag. Sånna som "är" med allt som rör sig för att få bekräftelse. Tror dock inte det haha. Men idag är jag iallafall tom. Tom tom tom. Vet alltså inte hur jag ska känna. Kanske ska man njuta av ensamheten. Hoppas någon av katterna kommer in snart. :)

Kommentarer
Postat av: awesomedanni

vissa får tur vissa otur, men man kan även skapa sin tur. iaf får man vara med och bidra ibland, för killar kommer inte flygande genom fönstren. men på lördag marie kan jag vara din wingings! :)))

2010-11-10 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0