IKEA.

Tjotjo! Idag har jag vart på IKEA med mami. Först käkade vi såklart lunch, fläskytterfilé med pommes och bearnaise. Yumiyumi. Självklart cola med fri påfyllning. ;) Sen gick vi och frossade på barnavdelningen där de har hur mycket bra grejer som helst som man kan ge bort i julklapp till brorsbarnen. Köpte dock bara en sak, en kossamuhanddocka som jag ska ge till Joline när hon fyller 1 år. :) Sen fanns det massa andra fina saker som jag funderar på att köpa till övrigt folk men jag måste nog funta lite till tror jag. Sen fikade vi på 5 kronors caféet. Bulle+te+kaffe+munk = 15 kronor (!). Typ galet billigt haha.

När jag kom hem gick jag och hämtade posten hos Emmapemma och sen hem till moi. Så nu har jag också ringt bagis djursjukhus där jag ska praktisera från och med nästa vecka. Min handledare verkade jättetrevlig så det kändes bra. Kommer nog trivas jättebra där. Nu ska jag fortsätta kolla på PR. Lataah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0