Weey-oh!

Danikvällen blev ikväll istället! Så jag har vart hemma hos henne med Alex, Lucas, Lucas' "lillebror" och Niklas. Trevligttrevligt. Vi såg på någon film med några snubbar som reste tillbaka i tiden i deras jacuzzi. Fett skum film, rätt kul dock men jag höll på att somna ehehehehe. Alltid roligt att träffa Dani iallafall, så lätt att vara sig själv med henne, det likezar jag! :D

Tidigare idag träffade jag Mickli och Anna (hon var dock bara med en kortare stund) vi checkade av ett hemligt uppdrag (får kalla det för det eheh) och kollade runt lite. Mickli och jag skakade hand på att se "Dandy" om boken någonsin blir en film dvs. Freaking awesome. Köpte två par strumpebyxor; ett par ASNAJSIGA svarta med finaste mönstret och ett par blåååååaaaaaa. Min vackra ring fanns ÅFFKÖRS inte i min storlek i silver. Fuuuuuck. Vi köpte även med oss varsin chai-latte som var perfa när vi gick hem i det blåsiga vädret. :))

Snart ska jag gå och lägga mig, är suuupertrött. Imorgon ska jag träffa Emma, wey! Träna och bada, blir sketanajs. Sov så gött.

Kommentarer
Postat av: michaela

AAHHHH, DAAANNNDDDDYYY!!!!! :D:D:D

2010-11-04 @ 12:23:17
URL: http://michio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0