Yoe.

Nu är mitt höstlov över. FINITO. För imorgon börjar min helgjour. Men det är ganska kul så det gör inget, det enda jobbiga är ju att gå upp kl 6.. Menmen, det står jag nog ut med. :) Ikväll var Olle och Linnéa bäst i idol tror jag. Jay var också underbar. Och Andreas. Och Geir. Det blir svårt om vem som ska ut ikväll! Elin sjöng jättefint men hennes uttal var verkligen uselt. :(

Idag var jag och badade med mamma och Nathalie på eriksdalsbadet. Kul att få vara som ett barn igen, för det blir man verkligen där. Sen åt vi på dåncken, testa CBO säger jag bara, supergod var den. Inte Juliakrullet då, men du kan ju äta den utan bacon...?

Är fortfarande jävligt arg och less btw. Men skönt att få bekräftelse på att det bara var påhitt.. Men den där brudjäveln ska fan skämmas!!! Aja, 'nuff said.

Nu måste jag egentligen göra lunch till imorgon, annars blir det en hungrig Marie på helgjouren... MEN JAG ORKARNTE. Oh wellie. GUDDBAJ.

Kommentarer
Postat av: Marie

kom på att Julia inte äter kyckling heller...bummer.

2010-11-06 @ 15:20:39
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0