Yoee.

Imorgon ska jag träffa Mickli för en tur till centrum. Så då får hon passa på att berätta om Londonresan som hon gjorde med Julia och Nadja! Måste träffa dem också snart för att få höra "their side of the story". ;D På kvällen blir det nog lungt, om jag inte hittar något annat att göra. Kanske ska försöka slå ihop något på kvälla? På torsdag ska jag träna och bada med Emma på farstabadet, sen ska jag försöka flirta till mig lite musik och så till mobben från hennes dator eftersom jag inte har någon jefla usb-sladd till den. Men det har hon sagt ska gå bra så! På kvällen på torsdagen lutar det åt en tur till Dani för movienight, om nu pappa kan komma och hämta mig annars blir det knivigt.. Men jag hoppas det ska gå vägen! Nu ska jag nog sova, eller åtminstone lägga mig i tid till paradise hotel. ;) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0