Frajdäj.

Hade provet idag. Vill inte prata om det. Inte för att det gick dåligt direkt, gick nog okej men jag vill bara lägga det åt sidan nu, fokusera på annat och lägga fokus på det om jag nu måste göra omprov. AAAANYWAYS, bringing good news to the table this evening!
MVG PÅ SKANSEN PRAKTIKEN!! :D Öppnade min skolmail och läste dessa extremt glada nyheter, finns inte ord för hur glad jag blev! Har verkligen trivts underbart bra på skansen så det känns så extremt kul att de var nöjda med mina prestationer där. Oooh, gud vad det peppade upp mitt humör alltså. :D Det ger mig också extra självförtroende att söka sommarjobb där när det finns lediga tjänster för det. Jag hoppade och skuttade i vardagsrummet som en tok. xD Men det får jag göra, så nere som jag har vart denna vecka. Det behövdes verkligen lite medvind för min del nu.
Efter provet mötte jag mamma i centrum på en bk-lunch, jammijammi. Sen köpte jag två bastoppar från bikbok som bara kostade 49;- st - fint som snus verkligen! Ikväll har jag kollat på idol. Visade sig att Alice hoppade av, så Minnah fick komma tillbaka. Minnah var faktiskt jätteduktig idag! Likaså Jay, såklart. Gillade även Andreas, likaså Linnea även fast juryn var lite osäker. Men jag älskar hennes sångröst och unika stil så jag hoppas verkligen att hon går vidare! Ska nog rösta en gång sen för säkerhetsskull.
Nu ska jag nog hälla upp ett nytt glas cola, det är så fruktansvärt gott nu efter 4 dagar utan. Ha en fin fortsatt kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0