IDOL!

Ligger i soffan med täcket och en bärbar dator, kollandes på Idol. Nice som fan. Skönt att jag börjar bli trött för jag måste upp supertidigt imorgon ju, så ska nog kojsa snart. Jag fattar inte vad som är så satans märkvärdigt med den där Elin i Idol, superöverskattad. En annan som är det är Alice, tyckte hon var duktig på sin audition men sen började hon bli nasal och nu är det bara jobbigt att lyssna på henne, despite what the judges says. Får se hur det blir när hon sjunger ikväll, det kanske blir bättre. Min favorit Jay var jättebra ikväll, tror han blir bättre och bättre för varje vecka om han får stanna kvar. Andreas Weise var också asgrym, han har typ bäst sångteknik av alla som är med. Ser även fram emot att höra Linnea, hon är också jätteduktig. :) Vad gör ni en kväll som denna? Idol? Film? Partey? Sover? Jobbar? :) Tänkte slänga upp en höstfavorit i musikväg för min del, Simon and Garfunkel är typ asmysiga att lyssna på när man går ute på en skön höstdag. :)


Simon and Garfunkel - I am a rock

I am a rock, I am an island. And a rock feels no pain, and an island never cries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0