OH.

Alltså jag har kommit på att jag hatar snygga människor, killar som tjejer. Eller alltså, jag hatar inte dem personligen (känner ju många jättesnygga personer som jag älskar jättemycket), men jag hatar att de ska vara snygga! It's unfair! Tur att man har charmen istället ehehehehehehehe. Jag har en konstig grej på läppen som gjorde att den svullnade lite, kom då på att lite restylane eller liknande kanske inte skulle vara så dumt på mig... Får göra det samtidigt som min bröstoperation, fettsugning och sprutorna i hakan och näsan. Blir perf.

Ikväll såg jag på film med Anna och Johanna S hemma hos Anna. Johanna har jag inte träffat på jättelänge så det var himla kul att träffa henne. :) Och Anna också såklart!

Imorgon blir det fika i stan med Dani och Anna där vi även ska träffa Malvina som vi gick i samma klass som i ettan. Var längesen man såg den tjejen också så det blir kuuuuuuuuuul. Så nu ska jag nog slagga snart så jag kan vara pigg utan hjälp av min vän Koffein Tablett. Gånat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-11-01 @ 20:45:42
Postat av: Dani

JAG HATAR OCKSÅ SNYGGA TJEJER!!

2010-11-01 @ 20:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0