Oh..

Idag fick jag hälsa på två söta rävungar, Nessie och Nixon. Nessie slickade på min hand och drog i min tröja med tänderna. Ett bra sätt att avsluta fyra fantastiska praktikveckor på skansen. Lite sorgligt är det att inte gå tillbaka på måndag, och inte vill jag överhuvudtaget gå tillbaka till skolan.. Jag kommer sakna alla bra djurvårdare och inte minst alla djuren. Speciellt visenten Stor-Erik och mitt favorit gutefår. Ska hålla utkik på hemsidan och sökasökasöka så fort det blir en ledig tjänst där. Hoppas på ett bra betyg från djurvårdarna bara..!

Imorgon blir det att fira finaste Mic som fyllde 18 den 28:e. Middag på Hard Rock Café med rocktema ofcourse och sedan "rockar vi vidare på stan" som det stod så fint på inbjudan. Det blir nog en skitbra kväll tror jag!:D Nu ska jag somna i soffan och vakna igen om någon timme och lägga mig i min sköna säng. Love it.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0