Speaking of hats...

...Mommie is making me a new one! Ja alltså, när jag kom hem idag satt min gosemamma och stickade på en ny mössa åt mig. Jag såg på en bild hur den skulle se ut och den kommer att bli jättefin. Den är typ gammellila, tight runt skallen och lite pösig upptill. Skitsöt! :D Skulle vilja ha en matchande tubishalsduk till den också.. Hade sett en lila på åhléns men det är fel lila.. Idag var det en lång dag med första fotolektionen. Men jag och Jossan hade rätt kul faktiskt, haha. Innan den lektionen hade vi hålis i nästan en timme så då tjockade vi oss med godsaker från ica med Clara och Maria. Gott men fett. Too fett. Hoppas på gymmet med Emma imorgon. Oh, imorgon börjar jag 10:50 och slutar rätt tidigt tror jag iallafall. Sen så måste jag plugga mer djursjukvård, skönt dock att jag börjar kunna lite mera. Have a pleasant evening, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0