Tja.

Igår var det judiska museét med klassen som gällde. Vi ska ju ha prov på den religionen så det var därför vi åkte dit tooojp. Det var rätt intressant, synd bara att guiden pratade EXTREMT jobbigt. xP Väldigt högljutt och med en jobbig ton. Själva utställningen var väldans mini, trodde det skulle vara med men apperantly not! Där fick vi en bok som heter "Om detta må ni berätta" eller något sånt, som handlar om förintelsen. Vi fick läsa den någon gång i högstadiet också, jäkligt intressant faktiskt. Synd därför att jag glömde den på t-banan.

Vanlig skola idag med guidning på morgonen. Vi fick toppbetyg av läraren vilken känns jäkligt nice. Sen vanlig pluggish med bild som avslutning på dagen. Gick helt okej. :)

Hemma har jag spenderat tiden mest med att plugga judendom. Sammanfattade hela kapitlet vilket känns bra, tror jag kan mycket mer nu efter det. Ska läsa igenom saker och ting efter maten sen. SKITKORV VAD HUNGRIG JAG ÄR!!! Avlider snart känns det som. Btw känns det som jag har växtvärk. Not funny.

LEJTER BEYOTCHÄÄÄS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0