:)

Go'kväll små gummibjörnar. Ikväll så kom Mic över. Vi åt gurk- och morotsstavar med tandoori- och vitlöksdipp, nomnomnom! Även 7up och jag åt marshmallows. Vi kollade på Scary Movie 4, typisk film för oss att kolla på, den ääääger typ! xD Innan idag gick jag upp tidigt, gick inte att sova för det var fullt hus och alla var typ högljudda... Suck. Sen så gick jag och badade med Johan och Nathalie vilket var jävligt nice. Var typ aldrig mer än 15 pers i hela simhallen. Konstigt eftersom det är lördag liksom.. Sen så bjöd min snälla bror mig på lunch på hallens café/snabbmatsrestaurang. Har typ legat och dött fram tills Mic kom, och då dog vi tillsammans istället. :) Nu ska jag nog borsta gaddarna för att sen hämta ner kattfröken från vardagsrummet för att se om hon vill sova med mig. Är sjukt trött så det börjar bli dags att knyta sig och vila upp mig ordentligt inför en redig arbetsvecka! Hoppas alla har en bra helg och sover gott. G'nite pumpkins!<3

 

 


Bland annat denna låt spelade The Baseballs igår på grönan, denna fick jag inspelad på nallen! :D Tyvärr så var uppenbarligen mitt batteri till digitalkameran slut... BUHU.

Andra låtar som framfördes: Pokerface (Lady GaGa), When Love Takes Over (David Guetta feat. Kelly Rowland), Hot'n'Cold (Katy Perry), The Look (Roxette), Let's make love in this club (Usher) och många fler. Gah, jag vill gå IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0