:)

One track mind

One track heart

If I fail I fall apart

Maybe it is all a test

'Cuz I feel like I'm the worst so I allways act like I'm the best.


Bra dag på praktiken idag. På lurren garvade jag med Maria och Jenni tills jag (och de) fick ont i magen. <3 Älskart! Kefft bara att min mentor kom till praktiken. xP Tränade med Emma på gymmet vid 5-tiden, bästa passet so far den här träningsperioden so far. För övrigt vill jag bara säga att Dani är en gulleplutt. :) Nu ska jag se på idol, tänka och soovaa. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Dani

varför är jag en gulleplutt?? O:

elr asså jag vet jag är söt...

men du vet?!

2010-09-28 @ 17:51:32
Postat av: Marie

DANI; Hihihihihihihihihihihiihihi, cuz' you just are :D

2010-09-28 @ 19:22:37
URL: http://iaremarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0