GLAD!!!

HEJ! Kom nyss hem från The Baseballs konsert på grönan........ FY FAN VAD BRA DE VAR ALLTSÅ! Tycker de är fett sköna när man lyssnar på deras låtar på podden men att höra dem live var typ en miljard gånger bättre. Sån sjuk scennärvaro, fantastiska röster och en ENORM charm. Jag dog nästan! Trodde först inte att de skulle spela min favoritlåt med dem (The Look) men så körde de den som extra nummer, snacka om att jag blev glad då! :D Vi skrek som galningar så nu har jag ont i halsen haha. xD Sen så är jag kär i en av deras sångare... charmtroll nummer 1 med ett sjukt fint leende. Det behövs inte mer än så. Gooooiiiing to the chapel and we're... goooonnaaa get ma-a-a-rried! *sjunger* Dregel alltså. <3 GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0