Heippa.

Tjoflöjt! Söndagsångest, matångest, övrig ångest. Huvudvärk och orkeslös. Vill inte upp vid 5 imorgon.. Tur att det är kul och trivsamt när man väl kommer till skansen åtminstone. Köpte ingenting igår, förutom ett linne på cubus till Nathalie för 19 spänn. Svindyrt, jag vet. Och cola ju. På kvällen träffade jag Dani och Jossan över en chailatte på café 60. Där höll jag på att glömma min mobiltelefon. Var hälften på väg till tuben innan jag upptäckte det. Tur som var det en snäll tjej som hade hittat den och jag fick tillbaka den! Har sovit/degat i soffan idag och halvkollat på idolrepriser. Innan de åt jag en awesome frukost och såg på Björnbröder. Ikväll kanske jag ska baka paj men jag tror jag skiter i det för annars kommer min matångest bara bli ännu värre och det pallar jag inte med. Får nog lämna de andra i hushållet besvikna. :P De kan äta kakor om de nu måste ha något. Ska kanske kolla på någon tv rulle innan jag somnar ikväll. Nu ska jag nog ta en alvedon eller två (blir man typ tröttare om man tar 2 st 500 mg, har hört att man bara ska ta en?) och en varm dusch. Have it good, l8r..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0