Hej!

Idag är jag jättesupertrött. Mina händer gör fortfarande göront (det är väl så de säger i...götet va?) and that sux. Ännu en praktikdag över och nu är det bara 3 dagar kvar på hela 4 veckors perioden. Känns lite sorgligt. Speciellt sorgligt för att jag inte får umgås mer och säga hejdå till älskade visenten Stor-Erik som jag bara vill ta med mig hem. I lurv him. <3 Även tråkigt att jag inte får vara mer med djurvårdaren Magnus (som även tydligen kallas Maggan, haha) som är riktigt cool ju. Som alla typ tycker är skitsnygg men jag vette fan. Men han är skitbra vilket som! Diggar även Kent stenhårt, han är hur trevlig som helst. Men så får jag vara med konstiga tanten istället men det får väl gå det med. :P NU ska jag nog stänga av datoren och kolla på Idol i mitt svinkalla rum. Höres!

Kommentarer
Postat av: Nadja

sv: if you say soooo ;)

2010-09-28 @ 22:22:31
URL: http://bajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0