Hejfaaan.

Yo! Juste jag köpte en väska igår, glömde att skriva det. Den är svart, alldeles lagom mellanstor och jättefin enligt mig. Kostade bara 199 pix på Lindex, me likei. När jag gick hem så sov jag och glodde på tv. Idag var det en kort skoldag vilket var skönt, och jag hämtade uppgifter som jag behöver inför skansen. Första dagen börjar jag 8 men efter det blir arbetstiden 7-16. Måste alltså gå upp vid 5 i en månad. Blir tufft men det är ett liv som det kanske är dags att börja vänja sig vid. Tror ändå det blir galet kul så det är säkert värt det. Med mig ska jag ha gummistövlar, regnställ och morakniv om jag har. Låter det inte som en outfit för en galen psychomördare typ? Haha, jag ska sitta med mina gummistövlar och en stor jävla sydväst med uppspärrade ögon och tälja trägubbar med min morakniv! :D Jag kommer typ få en hel tunnelbanevagn för mig själv då. Eller så kallar någon på securityguards, vad vet jag.. Nu dricker jag jordgubbsmilkshake och så kollar jag på "Supersugen" som går på 6an, har inte riktigt fått någon uppfattning om den då jag inte koncentrerat mig så väl. Imorgon börjar jag 11.35 och har två lektioner. På kvällen ska jag, Mic och Anna kolla på The Baseballs på grönan, nice! TTYL, y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0