Hejjjjj.

Igår var jag på djurgården en halvtimme efter jag hade slutat, för jag hittade inte någonstans (gick ut från fel utgång...IGEN). Tillslut kom jag fram till en spårvagnstation. Jag var arg. Ringde i panik till Dani (alltså innan jag hittade till stationen) som fick hålla mig sällskap via nallen. La på när batteriet började ta slut.. Idag fick jag sluta tidigt vilket var enormt skönt, djurvårdaren jag jobbar från och med i tisdags och resten av veckan är asskön. Får jobba mycket själv men det är najjs. Mikke at goera ida. När jag och Clara åkte hem så fuckade spärrarna i tcentralen så Clara gick emot dem från andra sidan så jag skulle kunna smita igenom. Självklart slås dem igen på mig så nu har jag ont i armbågen. DARN YOU...DARN THINGS!!

Nu ska jag äta fläskfilé med pommes, tratt- och vanliga kantareller, stekt halloumiost och cocacola. I know your'e jelous! Men om Julia (aka juliakrull.blogg.se, aka jujijifrifrifrifra, aka julinjania, aka juja....osv) läser detta så lär hon inte vara avundsjuk, inte på fläskfilén iallafall. Hon är ju nästan veggo.

Kommentarer
Postat av: jujijifrifrifrifra

nä.. fast halloumi och cola lät inte helt fel!

2010-09-10 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0