Helt tokigt underbart!

Hej småpluttar! Äntligen är denna arbetsvecka slut. Det har vart kul såklart, men det blir hur skönt som helst att slippa gå upp 10 över 5 två morgonar. Har mest städat och donat under praktiken, men det är skönt folk där och bra stämning. Har dessutom fått bättre kontakt med djuren jag är med mest. :) Juste, fick klickerträna ett leicterfår igår, var jätteroligt! :D Alltså jag har ätit 300 g marabou polka i veckan så jag fattar inte varför jag "beställde" ytterligare en 200 grammare av Johan som skulle gå och handla... SHAME ON ME! Tur att jag lyfte massvis med tunga stenar idag så jag fick lite motion iallafall... BUUUÄÄÄH.

Imorgon vill jag shoppa lite på H&M. Är en fattig student så erbjudandet ta 3 betala för 2 låter inte helt dumt. Får jag som jag vill kommer jag hem med en fin tunika/klänning, en bh och en tubhalsduk. Kanske även ska köpa ett par jeans då det är 100 kr rabatt på alla par. Kollade på hemsidan och den modellen som jag tyckte var snyggast (vanlig jeansblå + very tight leg = SCORE!!) kommer gå loss på 99 spänn. Lite stupido att strunta i att köpa dem då.

MÅSTE ordna kameran alt. köpa en ny för jag blir aptokig av att inte kunna ta fina bilder som jag bland annat kan lägga upp här. S U C K. Nu är det simpsons och om 45 minuter blir det idoooooool. Puss!


Bjuder på denna charmiga bild från när jag såg Alice i underlandet (3D) med några polerz. You can't resist me and you know it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0