Hemmahemmahemma.

Nyligen hemkommen från Jossitossis födelsedagsfirande. Härligt folk och så.. :) Hon passade asbra i sin födelsedagspresent från mig och Dani, helt jävla klockrent alltså! Träffade även på en person som jag träffade för ganska längesen när Jossan hade fest.. Kände redan då en liten connection om man säger så. Idag blev det bara starkare men som vanligt vågar jag inte ta något steg så jag får väl ångra mig i flera månader nu tills jag hittar något nytt att ångra. Fan fan fan. Jag hatar verkligen mig själv. Kan aldrig göra något rätt. Ska fan bli amish eller nunna så har jag en anledning att leva i fucking celibat. Nu ska jag försöka sova. Men det känns som om jag har för mycket tankar i nöten för att kunna göra det. Men vi får väl se.. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Naw men det är väl inte värsta grejen, fråga jossan om du kan få hans nummer bara! :)

2010-09-27 @ 19:14:19
URL: http://nadjas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0