Hmpf.

Hejsan! Känner att bloggning sker alltmer sällan, men eftersom min kamera är HELT paj så kan jag inte ta nya bilder. Dvs, jag kan inte bildblogga. Känns inte lika inspirerande att lägga upp inlägg efter inlägg helt utan bilder liksom.. Aja. Veckan har vart helt okej, hade en jätteknäpp djurvårdare igår så det var nice! Haha. Igår fyllde sötaste Jossan år, så idag bär det av hem till henne för födelsedagsfirande med middag. Blir ytterst trevligt! Jag och Dani har köpt en riktigt smashing present alltså. ;) Oh, och jag köpte ett par fina jeans igår som satt skitbra på från H&M, happihappi! Nu måste jag nog sätta på mig lite kläder (ohmy) och göra något att äta för jag är suuuperhungrig. Hoppas alla får en fin dag ock kväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0