Humptidumpti.

Fokusera, koncentrera, stänga av. Bli en robot. Annars blir det bara jobbigt. Bara köra på sitt race och se vart man hamnar. Sen kan man börja bry sig om saker som inte är lika viktiga. Annars är det bara slöseri med tid och känslor. Frågan är dock om det är så lätt att göra det om man är jag och bryr sig så fruktansvärt mycket om typ allt.. Överanalyserar varenda del i livet vare sig det är positivt eller negativt. Lite bättre självkänsla och självförtroende så skulle det nog bli top notch tror jag, men nog om mig! Hur är det med folk denna söndag? Tell me!

Jag var uppe tidigt, men jag slappade hela dagen. Fick min bror till att följa söndagstraditionen (dvs PANNKAKSFRUKOST!) men han var ju faktiskt sugen själv, så tur det. Sen har jag halvkollat på alla idolrepriser, käkat nudlar, umgåtts med Joline, Lisa och största bror. Jag håller på och lär bebben att prata! Hon sa pappa flera gånger och lärde sig nästan att säga kisse. Men det är en bit kvar, but she'll get there. ;) Innan middagen bakade jag äppelpaj så jag kanske ska ta en bit innan jag sover. Och mer cola. Oh. FAN jag vill inte upp imorgon, ser ingen motivation med att ens gå upp ur sängen. Känner mig så jävla lågmäld och meningslös just nu, but I guess that's just another period of life. Långt inlägg igen, scheisse. Älskar er som läser! :)


Haha diggar denna bilden litegrann faktiskt! Men inte fejset, kroppen ser däremot ut att ha en av sina bra dagar, om man får ge sig själv komplimanger ibland. ;D


Kommentarer
Postat av: Michaela

MARRRIIIE, tja!!! :D Jag läser allt du skriver! :)

2010-09-26 @ 21:09:56
Postat av: danni

de kommer gå bra, du måste bara våga släppa in känslorna! men visst är de nice att vara kär, typ bästa känslan! även om de inte blir nått så har man nån att fantisera om ^^ prata om du vill om nått! <3

2010-09-27 @ 19:14:32
Postat av: Nadja

:) <333

2010-09-27 @ 19:15:52
URL: http://nadjas.devote.se
Postat av: maja

klart man får ge sig själv komplimanger när man är så där gorgeous! <3

2010-10-03 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0