Slutkörd.

Hej! Jag orkar inte skriva här ofta, för jag är jämt trött. Är det inte för den anledningen, så är jag ju på skansen och krattar bajs. Men jag trivs så bra, så det gör inget. Idag var jag duktig, för jag har verkligen varit igång enda sedan jag gick upp 10 över 5. För nästan på dirren när jag kom hem från praon så bytte jag om, packade väskan och kilade ner till gymmet med Emma. Löpband 15 min, fria vikter, sit-ups med viktplatta 110 st (vanliga och sidled) och avslutade med 15 min på roddmaskinen. Riktigt gott med baconmakaronilåda och ett glas mjölk efter vill jag lova! :D Nu ska jag kolla på idol i sängen, sen ska jag sova gott som in i baljan. Sen har jag två sovmorgonar efter imorgon, lovely. På lördag blir det partaj med lite vänner hemma hos Gurkan, blir nog kulkul tror jag. Aja, laaaaateeeeerrr! (för övrigt så är jag sick and tired att ta i bajs..)

Kommentarer
Postat av: JULIA

Gullig.

2010-09-24 @ 16:39:16
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0