Sunday.

Hej! Precis när jag börjar känna att det är helg så tar den slut. Om cirka 2 timmar måste jag ju gå och knoppa för att orka upp imorgon. I fredags var jag i centrum med Mic efter praktiken och letade förgäves efter både födelsedagspresent åt Nathalie samt kläder till mig själv. Ytterst trevligt var det att träffa Mic iochförsig! :D Och hon fick iallafall med sig en påse kolaremmar till sin madre, höhö. På lördagen var jag med mamma i centrum, då hittade jag både present och kläder (score!) samt åt på nyrenoverade Burger King. På kvällen var jag med Mic, Anna, Nadja, Julia, Andrea, Emma, Gustav och Zeus hemma hos Gustav. Vi spelade massa charader vilket var grymt kul! Det var ett spel som Andrea hade med sig där man fick ett kort med adjektiv, verb, substantiv och blandat. Även ett framförande som t.ex skulle kunna vara att peta sig i näsan eller blunda under hela charaden. ^^

 

Idag vaknade jag ur en ganska så bra dröm av födelsedagssång åt Nathalie vid 9 tiden. Bra eftersom jag blir trött fortare ikväll så jag kan somna tidigt. Så jag tog upp täcket och kudden till vardagsrummet och kollade på Nathalies födelsedagspresent tillsammans med henne (filmen Surf's Up!). Sen fick vi pannkakor av Johan, lurade till mig det eftersom det ändå var hans dotters födelsedag. ;) Sen kom lite gäster och fikade och firade med tårta och bullar som yours truly hade kirrat. Tyvärr blir det inga bilder eftersom min kamera är heeelt laggad nu. :( *RIP*

Nu ska jag snart äta PAAANPIIIZZAAA från pizzerian! :D LATER BEYOTHEEEZS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0