TRÖTT.

Hej. Idag regnade det jättemycket så skansen var inte direkt whoop-dee-doo. Hade en ny djurvårdare idag, han hade helt andra rutiner än killen jag hade förra veckan så det blev lite same same but different you know. Sen så fick jag inte göra lika mycket heller som förut. Förvisso var han ju jättetrevlig och så, gick runt och sjöng hela tiden och kom med små berättelser. ^^ Gullig gubbe typ! Sen var jag bara hemma en snabbis innan jag mötte Emma för ett tufft träningspass på gymmet. 15 minuter på löpbandet, massa övningar med fria vikter (som btw är den bästa fettförbrännings träningsformen!), 110 sit-ups med viktplatta och sedan ytterligare 15 minuter på rullbandet. Samma rutin 2 ggr i veckan så ska det nog göra susen för min oformliga mage! :D Ska nog försöka börja göra utfall också, om inte på gymmet så hemma. För då får man tightare ass och lår vilket är precis vad jag strävar efter.

 

Efter gymmet så såg vi en jättefin regnbåge, det var dessutom soligt. Lovelylovelylovely. Ska nog lägga mig nio idag, är supertrött.. Well lets look trough the computah after an old, fine pic to publish!

 

1. Jag uppåner. 2. Mic uppåner!


Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-16 @ 12:22:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0