Trötter.

Hej! Började ju på skansen idag. Härligt lokalsinne jag har egentligen, hade kommit i bra tid om jag inte hade haft sånt problem med att hitta inne på skansen! xD Tillslut kom Maja och mötte mig som tur var så jag kom fram 5 minuter (alltså 5 minuter för mycket) försent. Pinsamt! Men jag bad om ursäkt och han som introducerade praktiken för oss verkade inte irriterad utan mer "glad" att jag kom. :)

Blev indelad på distriktet med Skånegården (typ olika får, höns, gäss, grisar, kor) samt vicenthägnet där det också finns vildssvin. Fick mocka en hel del och mata lite, samt slussa vicenter och vildssvin. Lyckades även trampa i en vicentbajshög, få en landgång på foten samt klanta mig genom att ta på kroken till ett elstängsel, allt inom loppet av typ 10 minuter. xD Sicket klantarsel man är alltså, men imorgon så ska jag verkligen vara smartare. Nu vet jag genast mycket mer hur allt funkar på "mitt" distrikt så jag tror det kommer gå så mycket bättre imorgon. Men jag är nöjd med min första dag, och alla jag jobbar med är jättesnälla. :) Tror jag kommer bli awesome om ett par dagar. Vore bra med ett högt betyg faktiskt... Orkar inte med att känna att jag är sämst i klassen på praktik, är ju den enda som inte får mvg överallt där... Sämsta = mig där. Men nu har jag bättrat mig, ska ligga lågt också och inte dela med mig till andra hur det går. ;)

Det tär på kroppen med fysiskt arbete, så helgen kommer vara väldigt efterlängtad när den väl kommer. Då ska jag antagligen ut på fredagen och VILA resten av tiden. Upp 20 över 5 imorgon. OHLORD!! Men jag överlever nog. Förlåt för ett alldeles för långt inlägg, kommentera om du läste hela! :D PUSS!

Kommentarer
Postat av: jujijifrifrifrifra

gud vad jag läste vincentbajs varje gång! Jag vill höra ALLA DETALJER ikväll GMN

2010-09-10 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0