Just cuz!

HÄJJ! Läget mä är daaah? Med mig är det bara bra, trött som satan dock. Varför vet jag inte, känns som om jag bara sover hela tiden. På dagen idag träffade jag Mic för en promenad i det konstiga vädret. Promenaden blev kort och vi blev trötta, så vi satte oss först på en bänk och nostalgade och skrattade i en halvtimme innan vi gick till henne och spelade kort på hennes baksida.

På kvällen gick vi hem till kära Pipan där hon berättade om hennes, Jubas och Majas 20 dagars luffaräventyr i Grekland. Vi fick se alla bilder och videosnuttar som hon tagit där och de verkar ha haft riktigt kul! Kan bara tänka mig själv, verkade vara helgalet. Måste säga att jag blev jäkligt sugen på en riktig rackarbajsarsemester i något varmt och härligt land med några chompizar.

Imorgon blir det att umgås med Emma och Mic, får se när och vad det blir. Den här veckan ska jag försöka få in mig på Arbetsförmedlingen och sen fila till mitt CV och söka jobb. Har nämligen hittat åminstone ett jag vill söka. Sen så får man ju en hel del hjälp av Arbetsförmedlingen (förhoppningsvis) så vi får se hur det blir med det helt enkelt.


Säger god natt med lite landet-bilder och mina feta lår, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0