Lite fredag

HEJE! Waddap? Själv sitter jag och äter upp min äggviteröra med rökt kalkon och dricker iste samtidigt som jag ser på ett reprisavsnitt av new zeelands next top model. Gillar inte riktigt den här upplagan men det får duga!

Igår lämnade jag förresten in mitt CV på city gross. Emma som har jobbat där sa ju att de behövde folk nu när det är några stycken som slutar, så jag hoppas jag har en chans. Ska även söka på ett hunddagis som jag har sett en annons till. Ska bara fila lite på mitt personliga brev så det blir personligt till den annonsen then I'm good to go! Hoppas jag får något snart, för jag kan knappt göra något längre. Blir svårare och svårare att umgås med pojken t.ex då det krävs pengar för att resa dit och leva där liksom. Han tycker jag ska söka jobb i Eskilstuna så vi kan umgås mer, we'll see about that...

Ikväll ska jag vara barnvakt åt min lilla ögonsten Joline, mys! Blir väl dock en ganska kort barnvaktsstund med tanke på att hon är kotte och somnar ganska tidigt. Jag vet dock inte hur länge hennes far blir borta så det blir väl en hel del tv-gloande kan jag tänka mig. Det finns ju varken dator eller internet där.. O.o

Hoppas ni får en fin dag, vad ni än gör. Puss!


Sötaste Jenna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0