Maheela hala

HEJ! Dagen började i centrum, först med bara (fast egentligen inte så bara!) Mic. Helt plötsligt när vi gick på Åhléns så blev det strömavbrott i HELA farsta centrum!! Sen när jag pratade med Emma så visade det sig att det var strömavbrott på Hemköp i Skarpnäck, var det i hela Stockholm eller? :S

Sen lite senare träffades vi hemma hos mig så där sitter vi nu alla tre. :)) Ikväll blir det nog lite moviecozy hemma hos Emma! Innan det ska jag och den jeppen laga mat tillsammans då vi är föräldrafria bägge två. Efter det drar jag nog till eskilstuna om inget kommer ivägen.

 
Känner mig lite trött på livet just nu...... Ångrar vissa saker som man har gjort, varför skulla jag gå på gymnasiet och slösa bort 3 år av mitt liv på att lära mig saker och att bli allmänbildad?! Och varför ska jag ha katter som jag måste mata hela tiden. Sen är jag trött på att det är sol också, man börjar tröttna. :S Aja gjort är gjort och jag älskar att äta stekt lök.
Peace and love / Marie Bitch

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha!

2011-08-10 @ 20:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0