Men jag har tråkigt okej...

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, är duktig på det :)) så för det mesta.

HAR DU BRA KONDITION:
Hyfsat, beror lite på också. Om jag är i en träningsfas eller inte. För tillfället är den väl rätt dålig tyvärr.


NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Öhuum det minns jag faktiskt inte..


HUR KÄNNER DU DIG NU:
Trött, uttråkad och lite halvdepp av okänd anledning.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Svart skulle jag tro..

KAN DU LAGA MAT:
Ja, inte så avancerat än så länge, but I'll get there.


VAD PLUGGAR DU:
Inte ett strunt för tillfället.


BLIR DU BRA PÅ KORT:
Nej. Alla har väl sina stunder men generellt så blir jag inte det.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Vet inte, kan ha vart någon gång förra veckan. Av okänd anledning.


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Varför skulle det vara pinsamt?

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Inte ska jag klaga!


DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Te, juice eller cola (Illa Marie, illa..).


ÄR DU NYTTIG:
Periodvis är jag det.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Anställd av grannsamhörigheten i grönområdesgruppen 2 somrar EHEHEHEHEH...


ÄR DU BLYG:
Ibland, ibland inte. Beror på hur bekväm jag är i situationen i fråga.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
11:40 typ..


VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Tetris Battle på facebook.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Tetris Battle gillar jaaaag, sen så typ Singstar, Guitarhero, Burnout och gamla klassiker såsom Soulblade, Tekken, Sonic, Lionking, Donkey Kong, Super Mario, Aladdin osv. Dock är jag inte något vidare bra på de, men det är kul!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Beror på sinnestämningen, hur mycket jag har sovit, hur mycket jag ätit och hurvida jag är frisk eller inte.. Men tål mindre än vad jag skulle vilja.


HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Framför folk ja, men inte typ på ett torg, biograf, café eller liknande.


JAG SOVER:
Inatt någon gång.

VAD SA DU SENAST?
"Det ser ut som ett anus" tror jag.. angående en friidrottares hakgrop på friidrotts VM.


VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
I was not.


VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Någon tillgänglig chompiz. Inte alltid jag ringer någon dock, ibland får aggressionerna gå ut över mig själv eller närmsta människa.


VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Ett jobb.


HAR DU SNYGGA SKOR:
Är ingen skofantast så jag köper sällan skor, och då väldigt enkla saker. Men jag tycker självklart att de jag väl köper inte är fula precis.


VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Hej, Sigge!" Kan det nog ha varit.


HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jajamensingen.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Borträknat mina gosedjur så, nej.


HAR DU KÖRKORT:
Nein.


ÄR DU ENSAM NU:
Nej. Gör mamma sällskap framför tv-apparaten. Även min älskade bror är hemma..............



VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Antagligen återträffen på lördag.



SÅ NU VET NI DET HÄR, SOM NI HAR TJATAT!!!! :)



Kommentarer
Postat av: Emma

ÄNTLIGEN!

2011-08-31 @ 17:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0