Nyttig lunch!

Blev just lite stolt över mig själv som knåpat ihop en nyttig lunch som också är supergod. Börjar tröttna lite på min äggviteröra med kalkon, väldigt gott dock haha. Nej men nu tog jag en Soup in a Cup med tomat och chilli (80 kcal) och en knäckemacka (60 kcal) med ett par skinkskivor, lite tomat och ett salladsblad (+ kryddor). Så skulle väl gissa på att den lunchen går på max 150 kcal, verkligen helt okej! ^^ Och det bästa är ju såklart att det är gott också.

Vad händer idag då? Jag själv ska kanske ner till centrum och fika med mor min om ett tag, sen hade jag väl som vanligt tänkt slötitta lite på jobb och skriva om det personliga brevet om jag hittar något som jag kan söka. Annars händer det nog inte så mycket mer idag.

På lördag ska jag på återträff på min gamla teater, i sällskap av Pipan och Juba! Ska bli kul. Buffé och två glas öl/vin/cider/läsk ingick i biljettpriset, och massa trevligt sällskap förstås. Tror det blir någon form av föreställning men är inte riktigt säker, vi får se helt enkelt!

Ha en bra dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0