Trött..

Jag är suuuupertrött. Helt jättemegatrött. Kom hem från pojken idag. Har haft en trevlig nästanvecka hos honom med massa chill osv. Lite mindre göra nu när han inte har kvar bilen som han hade på lån, så vi kom ju inte iväg någonstans riktigt. Menmen, har vart trevligt ändå förutom vid diverse stunder.. Delvis mitt fel, delvis hans fel höhö.

Juste var på hundutställning i Eskilstuna i söndags där mosters lilla Jenna ställdes ut. Hon fick bästa tik och cert, får hon ett cert till blir hon champion! Så fin och duktig är hon lilla trollet. Då fick också Linus träffa moster och mamma vilken var trevligt I guess. Och på hundutställningen fanns massvis med gulliga hundar! Bland annat chow chow, rottweiler, bulldog (av den engelska varianten tror jag), tror jag såg någon japansk spets, purehund (vette fan hur det stavas) osv.

Ikväll när jag kom hem så kom Emma över hit och glodde och tjitttjattade med mig över lite bubbelvatten, vindruvor och smörpopcorn. Mysens! Nu funtar jag på att dra upp lite cola och lättsaltade chips. Det kommer ju ändå bli en lång natt med tanke på att jag inte kommer kunna sova for different reasons.

Sov så gott, hareee!


För den som inte visste det så kommer inte kärlek och lycka som ett paketerbjudande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0