Uppe med den morgontrötta tuppen!

SHUE! Waddap? Idag vaknade jag tidigt, åtminstone för att vara jag när jag är ledig hoho. Så det blev att vakna/gå upp runt 10 idag, känns skönt faktiskt. Så nu har jag suttit vid datorn och slösurfat i cirka en timme. Snart ska jag laga någon trevlig lunch hade jag tänkt, har vart superhungrig sedan 00 ungefär.. Egentligen är jag sugen på fet skräpmat, choklad, chips osv men ska ju försöka hålla mig nyttig åtminstone under veckodagarna (bortsett från colan då, i viss mån).

Emma slutar skolan tidigt idag, så när hon har slutat så blir det att umgås med henne. Vet inte vad vi ska hitta på riktigt, men då jag har sett att det är ganska fint väder ute så kan jag tänka mig typ en picknick och/eller en promenad. Uteväder är det iallafall definitivt tycker jag! Får se vad damen anser bara. (;



Söta pitbull/amstaff-tiken Shira som min bror Johan ser efter (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0