Gul jodd!

... Som de säger på min pappas jobb. Kemiskämt dvs, roliga de där nördarna va?

Ja, så igår var det alltså julafton! Och dagen innan det dan före dopparedan. Då firades det jul hos min bror Christian och hans familj där även Lindas mamma med familj var (+ mn farmor, som jag btw fick ett pengakuvert av :)). Speciell dan före dopparedan det, då det sista paketet tomten delade ut var ett par förlovningsringar vilket ledde till att Christian gick ner på knä framför en gråtande Linda. Himlans fint var det, och det var på tiden med tanke på att 10 år flytt förbi! :)

Och julafton då. Det blev den lilla skaran bestånde av mig, mamma, pappa, Patrik, Johan, Nathalie, mormor, moster och mosters sambo. Och inte till att glömma vovvarna Urax och Jenna, samt Jennas 7 valpar Macro, Cato, Julius, Säppo (f.d. Evert), Amilia, Koala och Stella. Mysigt mysigt!

Kalle Anka, mat och lite julklappar. Vi hade  öppnat julklappar hemma där jag fick lite fina underkläder, pengar och kvitto så jag kan tanka på nallen. Av vovvarna fick jag ett par sköna mysbyxor och av mormor en supermjuk filt som hon vunnit på kombilotteriet. ^^ I veckan har jag ju vart hos Linus där jag också fick en klapp bestående av ett set från the body shop med showergel och eau de toilette med doften "love", luktar suuupergott! Snäll pojke jag har som tänker på mig. Av mig fick han ett shotspel och en snygg t-shirt som jag måste byta. :P

Idag har jag bara haft tråkigt. Skönt till en början men sen blev det bara enormt tråkigt. Kollade iallafall på Shrek 2, vilket var en ok sysselsättning. I natt sover Nathalie över här och imorgon blir det att kolla på mellandagsrean med Emma. Min enda chans antagligen eftersom jag jobbar igen på tisdag (läs fortsätter upplärningen) och inte vet hur schemat ter sig efter det.

Sedärja! Ett långt inlägg LÅÅWL. Ha en bra fortsättning, posses!

Idag har jag haft

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0