Aint much

Hejsan hoppsan! Har egentligen inte så mycket att säga idag, men kände att det var ett tag sen jag slängde iväg ett blogginlägg, ett par dagar sedan sist är det ju nu. Så vad har hänt sen dess? Inte så mycket, haha.

I lördagskväll gick jag, Emma, Zeus, Gustav och Marcus (som var all over the place) till O'learys för att premiära. Den har ju nyligen öppnat i farsta centrum så vi kände att vi åtminstone ville testa. Asmysigt ställe verkligen och mycket större än det ser ut att vara. Var väl där mellan 21-00 ungefär. Trevlig kväll indeed! Sen gick jag hem och satt vid online-tetris och msn till kanske 4 på natten, hann med ett telefonsamtal också haha.

Igår far familjen iväg till bror Christian för att fira min brorson Maximus som fyllde 4 år för ett par dagar sen. Mysmys! Jättegod specialbeställd glasstårta (en med choklad/kanel och en med straticciella och hallonsorbet samt en barntårta), kakor, bullar, saft, kaffe, rosé osv. Jättegott, måste verkligen beställa en sådan tårta vid något tillfälle, även om de kostar typ 400 per tårta...! :O Lite senare beställde de som var kvar pizza, och jag åt en supergod kebabrulle. Sen åkte vi hem och jag hade deppafton med sorglig musik.

Tror att dagen ska spenderas med Emma, som är ledig från jobbet. Hoppas för jag måste sluta sitta hemma och slöa hela dagarna. Sen så måste jag även ringa Trafikstyrelsen för att få hem nya papper så jag kan få mitt terränghjulingskörkort.

Ha en bra dag, puss!


Jag en solig kväll hos Anna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0