Bad bloggah

Hej kottar och stenar! The worlds worst bloggah is bloggin'. Eller ja, värre finns det väl. Vissa av oss har inte uppdaterat sedan 27:e juli förra året.. *host* ;)

Nej men jag har inte haft mycket att säga faktiskt, inte fått så mycket gjort. Eller ja, i lördags skulle Dani ha någon typ av strandfest som bytte till drama (suck för omogna människor) till hemmafest. Stannade inte så länge där, åkte vid tolv-tiden med Emma, Johanna och Jenni. Så the old girlsgang exklusive Angelica inklusive Danis kompisar Evelina och Sofia firade Dani igår hemma hos henne. Där fick vi grillat kött, potatissallad, bröd osv och sedan en jättegod tårta till efterrätt. Trevlig kväll med härligt sällskap! :)

Från lördag till idag har jag också haft pojken hos mig. Det har vart mycket mysigt, har ju haft huset för mig själv tills brorsan kom hem igårkväll... Ikväll (eller igårkväll eftersom klockan är efter 00) var jag hos Emma där jag blev bjuden på en suuupergod pizza med skinka, salami med pepparkorn, champinjoner, babybladspenat, chevré och självklart tomat och ost. Sen kall cola till det! Sedan browsade vi runt pånätet och fann superfina Skullcandy hörlurar till skitbra pris, så vi båda beställde hem ett varsitt par. Impulsköp som fan, men samtidigt behöver jag nya lurar.

Imorgon ska jag bada med Johan och flickorna om vädret tillåter. Annars får jag se hur det blir! Något vill jag nog hitta på.

Jaja, nu ska jag försöka sussa innan jag svirar iväg alldeles för mycket. Jag har en tendens till att skriva allt för långa inlägg tjoho. PUSS!


 
Cozing up with Jossans fina Dellie när vi firade Anna förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0