Fantastisk kväll!

HEJ!
Hade en superfin kväll igår med några av mina käraste vänner, detta för en speciell orsak. Idag åker nämligen vår kära vän Jonathan till Finland för att rocka lumpen i över ett år. Så han var så gullig och bjöd hem mig, Dani, Jossan, Anna och Angelica för en riktigt rolig kväll hemma hos honom. Han bjöd på sin omtalade pasta carbonara, blåbärspaj med vaniljsås samt kladdkaka med jordgubbar och vispgrädde. Han är riktigt duktig i köket verkligen! Under efterrätten fick Jonathan även ett kort och en present av oss, som han verkligen uppskattade verkade det som. :D

Sen så tog vi massa roliga bilder och stod och asflabbade på hans baksida, haha helt fantastiskt kul hade vi. Efter det gick vi in och mös i vardagsrummet och kollade på Dumma mig och Trassel med chips och dipp. :)

Efter en sjukt bra kväll med massa prat och skratt så var det dags att say goodbye for now. Vi blev sentimentala gänget kan jag lova, haha. Nejmen, det blev faktiskt lite sorgligt, fast vi vet ju att vi kommer ses snart igen! Asvärd kväll vilket som.
VI KOMMER SAKNA DIG, JONATHAN! ROCKA LUMPEN SOM FAN! <3



3 fina bilder från igår på hela gänget! <3
(Bilderna är lånade av Anna, tagna med hennes fina systemkamera!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0