Another questionmark

Ibland fattar jag inte varför jag blev placerad på den här jorden, när exakt allt jag gör blir fel. Vill bara spola tillbaka till när jag var liten när jag och Sofie gick till kiosken så fort vi hittade en colaburk som vi kunde byta ut mot ett tuggummi. Då pappa var min största idol. När man kunde leka med andra barn och saker och ting inte betydde någonting.

Då jag var säker på mig själv, då jag ville leva. Allt ändras så jävla fort och på senaste tiden har allt blivit för mycket. Alla säger att jag överdriver och att jag är löjlig, men ju mer jag får höra sånt så blir jag bara mer och mer säker på att det är rätt. Och att jag vet vad jag ska göra åt det. Det skrämmer mig att jag är så nära nu. Men jag vet att jag har bara mig själv att skylla.

Erase and rewind
Cuz I've been changing my mind.

Kommentarer
Postat av: Maja

Marie, hoppas du vet om att du är en fin människa och betyder mycket för många personer. <3

2011-06-04 @ 10:06:38
Postat av: Marie

Tack Maja, du är bäst <3

2011-06-04 @ 16:49:43
URL: http://iaremarie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Håller med föregående talare!

2011-06-05 @ 01:14:59
Postat av: Nadja

(skrivare.. du fattar nog!)

2011-06-05 @ 01:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0