Egentid

TJO! Vad har folket för sig? Själv tar jag en hemmadag idag, qualitytime with me and my mini-pc. Lyssnar samtidigt på lite grym musik och gluttar upp på tvn som bjuder på simpsons. Gjorde en grym äggröra med dansk salami, goudaost, salt, svartpeppar, oregano och vitlökspulver. Supergott! 

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Kanske blir en tur till stan. På tisdag blir det studentfirande för Maja som äntligen tar studenten. Utspring och sedan mottagning. Ska njuta av den sista studentbuffén. ;) Hinner jag ska jag dra mig till skolan för att hämta mina betyg som kan vara krävande att ha ibland när man söker jobb och så. Dessutom är det kul att ha hemma också! På onsdag blir det förhoppningsvis Gröna Lund med några vänner.

Ikväll blir det nog film eller liknande med Emma. Hoppas ni får en fortsatt bra dag lovers, puss.

n
Ny favorit! Skrillex - This is a sharkattack

Kommentarer
Postat av: Imremarianne

Very interesting & professional site. You done great work.

2012-08-24 @ 08:05:23
URL: http://imremarianne.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0