En liten student!

HEJE! Sehr gut? Idag har jag vart på det sista utspringet för i år, inte för någon mindre än fina Maja! Det var helt sjuuukt mycket folk på skolgården på Södra Latin där de sprang ut. Flaken var galna, speciellt Majas som var tokigt vingligt, hoppas alla kom levande från det flaket alltså.. :S Alla verkade väldans glada iallafall, med all rätt. :)

Sen följde Emma med mig till spånga för att hämta mina betyg. Genom åren har jag samlat på mig 11 VG och 19 MVG om jag inte har räknat fel! :D Så jag är sjukt nöjd med mina betyg. Liksom, bara VGn och MVGn :D Sen tog vi oss en varsin meny på BK. Men lite studentbuffé ska nog slinka ner sen, det är ju trotsallt min nya favoriträtt haha. Om ett litet tag är det ju dags att bege sig hem till studentskan och fira.

HADE BRA! (diverse studentbilder kommer inom kort.. till alla mina miljoner läsare woop woop) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0