:)

Idag har jag en bra dag. En glad dag. Var hos mormor med mama, Johan och Joline och hälsade på. Satt i solen och fikade och hade det allmänt mysigt. Älskar att kunna bara vara och inte ha några måsten what so ever. Det är dagar som är så då man älskar livet. Idag har jag älskat att leva.

Och Pipan har berikad mitt liv med ny, awesome musik! Dubstepbandet Skrillex = very najs fågelbajs! Så det är också väry gudd, så de kommer jag ligga och lyssna på i sommar.

Ikväll kommer Mic och Emma hit, mysiii. Sitta ute då förmodar jag. Imorgon har Juba födelsedagsbrunch på sin baksida, UNDERBART. Vi har köpt en jättefin present till henne. (: På kvällen kommer antagligen några polerz hit, obestämt vilka men klassfolk blire.

Nu lyssnar jag på Highwayman med Hoffmaestro, jävla härlig låt alltså! :D Aja nu babblar jag bara massa ord, cuz they allways fly back to me, eheheheheh ;) Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0