"Herregud, du gör mig knäpp!"

Tänk så bra det kan bli ibland. Det är nästan svårt att inte tänka på det. :)

Trött som en gris idag men det lutar åt stan med Dani! Kolla runt lite och umgås typ. Saknar henne och så vill jag ju höra ALLT om Metaltown som hon har vart på med bland annat Jonathan och Jossan. De har tydligen haft jättekul iallafall så de lär nog ha vart med om en hel del skulle jag tro. ;)

 Och jag tror jag har fått magkatarr igen. Hade inte ätit på hela dagen igår så då köpte pappa en 90 g meny åt mig kunde äta halva och sedan gjorde det så fruktansvärt ont. Nu typ svider och suger det i hela magen, speciellt övre delen vilken låter pretty much som en magkatarr. HEEELVETE! Orkar inte med det igen...... Har ett par tabletter kvar men får väl gå och köpa nya antar jag.

Hoppas ni får en fin dag, puss!


Jenni och jag (samt min vän näsan) på studentdagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0