Idag!

Hej! Idag har jag fett ont i halsen och jag hostar som en gris, kuuuuuuuul (höll på att skriva kuk med oflit först..^^). Blev väckt av farmor på telen som ville höra mer om studentdagen innan mottagningen, tur det eftersom jag måste opp. Idag ska jag och kömpisar samt Jubas andra kömpisar fira Juba med en födelsedagsbrunch hemma hos henne! Ubertrevligt ju.

Egentligen skulle classpeople komma hit idag men jag tappade lusten och ställde in de, känner för att ha det lungt ikväll. Så jag bjöd hit brorsan med barna som får komma hit och käka och kanske sova här så jag slipper sova själv. Så grilla korv kanske. Och jag kan inte umgås för mycket med mina älskade brorsdöttrar, de om några gör mig alltid på gott humör! Resten av den långa helgen som tar slut på måndag är so far inte planerad, men det blir kanske picknick på nationaldagen på måndag. Fast jag har ju hela sommaren på mig att hitta på massa kul saker.

Fast förhoppningsvis får jag jobb snart... Sökt två som jag inte fått svar på än och sen har en annan brorsa lovat att kolla med folk så jag har flera ställen att hålla tummarna på. Men jag ska söka fler också, dougnot worry. Allt ordnar sääääääjjj.

NEHEPP, om man inte ska ta och fixa sig kanske? Måste sminka mig, platta barret och välja kläder. Jag hoppas ni får en underbar dag i solen, puss (höll seriöst på att skriva piss först...vad i helskotta är det med mig?)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0